Kvantitativne raziskovalne metode in tehnike v družboslovju (5 ECTS)
Cilj predmeta je podati pregled osnovnih kvantitativnih analitičnih metod v družboslovju, ki bodo doktorskim študentom omogočile razviti potrebne spretnosti izvajanja statističnih analiz. Po uspešno končanem predmetu so študentje seznanjeni z osnovno logiko sklepanja na podlagi statističnih podatkov, pridobijo tudi nekaj konkretnih izkušenj pri analizi podatkov ter se spopadajo z bolj naprednimi statističnimi metodami. Predmet vsebuje osnovne opredelitve in pregled zgodovine statistike, opisno statistiko in verjetnost, ocene in teste signifikantnosti, primerjave, kategorijske spremenljivke, enosmerno analizo varianc, dvosmerno analizo varianc, korelacijo in regresijo, multiplo regresijo. Ob tem študentje pridobijo potrebne izkušnje z uporabo računalniških programov za statistične obdelave, kot sta SPSS in STATA.
Kvalitativne raziskovalne metode in tehnike v družboslovju (5 ECTS)
Cilj predmeta je seznaniti doktorske študente z naborom metodoloških strategij in tehnik, ki jih splošno poimenujemo »kvalitativne«, za razliko od »kvantitativnih«, ki jih uporabljamo za zbiranje in analizo podatkov, ki niso predmet anket, demografskih tehnik ali eksperimentalnih procedur. Kvalitativne metodologije praviloma zahtevajo, da raziskovalec preživi določen čas »na terenu«, v situacijah in okoljih, ki jih ustvarijo tisti, ki jih preučujejo. S ciljem poglabljanja in širjenja razumevanja dela v kvalitativnih raziskavah, bodo udeleženci: 1) pridobili kritično razumevanje terenskih, etnografskih oz. kvalitativnih raziskovalnih izhodišč v družboslovju, 2) se spoznali s kvalitativnimi, etnografskimi metodami ter z njimi povezanimi vprašanji in razpravami ter 3) dobili navodila, kako izvajati terenske raziskave, ki so opisno zanimive, ki omogočajo nove teoretične uvide ter odpirajo možnost za pisanje kakovostnih publikacij.
Voditeljstvo (5 ECTS)
Cilj predmeta je dati študentom osnovna znanja o literaturi na področju znanosti o voditeljstvu, seznaniti študente s specifičnimi izzivi, ki so povezani s preučevanjem voditeljstva ter jim pomagati pri oblikovanju raziskav, ki primerno odgovarjajo na zastavljena vprašanja.
Strateški management (5 ECTS)
Predmet ima tri osnovne cilje: izpostaviti študente zgodovini razmišljanja o managementu raziskav na področju strateškega managementa, ključnim raziskovalnim publikacijam, ki so z njim povezane, ter razpravljati o najpomembnejših teorijah strateškega managemetna, kot tudi o možnostih priprave raziskovalnega projekta, ki sloni na izbranem teoretičnem pristopu znotraj področja strateškega managementa.